lørdag 22. januar 2011

stolte unger :)

Ungene var super fornøyd i dag da de fikk nye luer av bestemor og bestefar (mamma og pappa).. :)  Begge 2 gliste fra øre til øre.. Så luene falt tydligvis godt i smak.....   


Ikke akkurat de beste bildene av ungene, men de poserte ihvertfall villige begge 2..    :p

Nå skal jeg jaggu meg snart på jobb igjen...  Kjenner det blir en hard dag. gleder meg allerede til å finne sengen.  Holder på å lage middag i huset nå....   Gubben har visst funne ut at d blir kjøttboller i dag.. :)  Det liker både han og ungene veldig godt...   Eg sjøl tror eg holder meg til kylling salat i dag siden eg skeia sånn ut i går.....     Er jo ikke lenge til sommer nå, så kan ikke drive å slurve i matveien :p
Veldig klar for en ny uke hvor jeg ska prøve å få trent masse, og bare være flink :)
Ha en fin dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar