torsdag 20. januar 2011

Rart å tenke på

Har sittet å sett igjennom en del bilder av karine og Lucas nå, og de er faktisk ganske like synes jeg.  Spesielt på 1 bilde av karine.. Hadde d ikke vært for rosa på sko og lue, så kunne jeg lett trodd d var av Lucas altså... hehe.. rart me det...

Nå er begge de små kommet seg i bhg,...   Gikk ganske greit å levere dem i dag,ikke noe klenging fra frøkna. Så da gikk d fort unna. :p
Nå har jeg fått i meg en grei frokost, og masse vann, så nå skal jeg snart hoppe på bussen til arna. (er planen)
En tur å trene på arnatreningssenter etter gammalt..  Steppuls i dag. Gruelig kjekt :p
Så satser jeg på dagen eller går som smurt og som jeg har planlagt....    Ikke altid d skjer, men kan godt få lov til d i dag synes jeg...





Slenger med en kjempe fin sang på morgenkvisten.....   Good feeling song. :p 
Hurts - Stay...    kjempe fin...

Ha en knall dag alle sammen. :)  Det satser jeg på at jeg får.........   :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar