lørdag 15. januar 2011

Prøve komme igang igjen :p

Me denne bloggingen.. Er en stund siden sist innlegg nå.. rett å slett vært travelt opptatt med syke unger, jobb og diverse annet......
Hatt en del problemer med tlf min, så har ikke fått tattt noen nye bilder :(       
Nå når d er nytt år så har jeg heve meg på denne trenings bølgen... :p   dette skal jeg nå klare..
Er jo bare å ta seg selv i nakken...      
Ble mektig imponert i går da gubben kom hjem fra jobb og hadde kjøpt nye joggesko til meg. :)
Hadde spurt om hjelp å alt i butikken, så fikk de som ska være de "beste" på asfalt og hardt underlag... Det trenger jeg siden jeg sliter sånn med beinhinnebetennelse...  Så testet de ut på tredemøllen i går.. de var rett å slett KNALL... :)    Så er gruelig fornøyd......  
Skoen heter Nike Wmns air Alaris+ 3 GTX......   De har de på  kampanjetilbud på G-sport nå til 699.. Koster egentlig 1399.....
ellers kommer jeg ikke på så mye annet å skrive akkurat nå...   rett å slett litt trøtt i nøtten.. :p
Kan slenge ved et bilde av sjarmøren Lucas fra 1 års dagen til Jonas (min nevø)  





Tar nok rett å slett kvelden veldig snart... Ska i middag hos mamma å pappa i måren, så blir å prøve få orden på ungene i måren tidlig.. Pynte dem opp litt for anledningen  :D   er tross alt søndag ;)

Ha en flott Lørdags kveld videre :)

2 kommentarer:

  1. Nydelig han er :*

    Heldig du er, sånt kommer aldri min hjem med! hehehehe :-) Nå har jeg endelig fått meg bil, så nå skal jeg komme meg på trening igjen framover og... God natt!

    SvarSlett
  2. hehe... tro meg, d er ikke hverdagskost :p men var ganske geit... :) men sykt greit med bil da ... vi og trenger ny bil.. (eller jeg siden gubben har firmabil).. så vidt den går på fram liksom.. kjedelig..
    Men ha en god natt du og Linn :)

    SvarSlett