torsdag 20. januar 2011

Halleluja :p

Jaggu klarte jeg manne meg opp til litt trim i dag og... Og d gjorde såååå godt :)      Trodde liksom jeg ikke var i form i dag, for halsen er begynt tulle seg igjen, men neidu, har ikke giddet hatt en sånn gudd økt på leenge.. Drit digg......   :D    Så om jeg klarer holde det gående så kanskje d er håp for bading i offentligheten i sommer.. *tihi*      
Nå har jeg fått fyr i peisen, beina på bordet, og total avslapping før jeg skal hente ungene i bhg,..   Ikke helt klart å finne ut hva vi ska ha til middag i dag.. Kanskje jeg rett å slett lager risengrynsgrøt til Karine, koker potet og gullerot og  moser d sammen med fiskepudding til Lucas, og en hærlig kylling salat til meg selv?? tror kanskje d blir sånn i dag ja..    :p

ha en fin dag videre :)

2 kommentarer:

  1. Flink du e snuppa!
    Tente å hiva med på svettaren igjen eg... men da va den tida da:P
    Den salaten såg forresten veldi god ut:D

    SvarSlett
  2. takk for d du :) ja, eg ska nok melde meg ut av arna treningssenter, og heller holde meg i bygde ;) Har jo en del døtid om dagene, men tør liksom ikke kjøre så langt med den gode bilen... hehe... Godt å få svettet litt ;)

    SvarSlett